Nämä ovat Ab Maria Vestergård Oy´n (aroma Bageri & Konditori) yleiset ostoehdot.

aroma Bageri & Konditori

Ab Maria Vestergård Oy (official name)

Y-tunnus: 2206705-4 

Postiosoite: Fransisvägen 14 B, 66540 Petsmo

Tilaamalla verkkokaupastamme hyväksyt seuraavat yleiset ehdot.

Maksuehdot

Ostaessasi verkkokauppamme kautta voit maksaa noutaessasi tuotteet paikan päällä tai tilauksen yhteydessä Paytrailin kautta. Valitse haluamasi maksutapa tilauksen yhteydessä.

Jos haluat maksaa tilauksen laskulla, valitse maksu noudon yhteydessä ja toimita laskutustiedot osoitteeseen invoice@aroma.fi tai ilmoita laskutustiedot noutaessasi tilauksen. Laskutusmaksuna perimme 2,50 € per lasku.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Hinnat

Kaikki hinnat on annettu euroissa (EUR) ja ne sisältävät arvonlisäveron.

Hintojen tarkistukset.

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Toimitus.

Kaikki tilaukset tulee noutaa valitusta palvelupisteestä ja sovittuun aikaan. Huomioithan palvelupisteen aukioloajat tilausta tehdessäsi.

Tilaus tulee tehdä viimeistään 3 arkipäivää ennen toimitusta. Joidenkin sesonkituotteiden tilausaika voi olla pidempi. Tarkista kunkin tuotteen tilausaika verkkokaupasta.

Tilauksille ei ole vähimmäismäärää..

Tilauksen peruutus.

Peruuta tilauksesi viimeistään 2 arkipäivää ennen aikataulun mukaista noutoa. Ota ensin yhteyttä palvelupisteeseen, josta tilaus on tarkoitus noutaa. Jos et saa vastausta tarpeeksi nopeasti, ota yhteyttä toiseen palvelupisteeseemme.

Tilauksen peruutus.

Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita.

Virheellinen tuote.

Noutaessaan tilausta asiakas hyväksyy tuotteet. Asiakas vastaa tuotteiden asianmukaisesta säilytyksestä ja kuljetuksesta noutohetkestä alkaen. Jos kuitenkin huomaat myöhemmin, että tilaus ei tästä huolimatta ole virheetön, ota yhteyttä palvelupisteeseen, josta hait tilauksesi. Jos et saa vastausta nopeasti, käänny toisen toisen palvelupisteemme puoleen.

Muutokset ehtoihin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.